Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 22 lutego 2025 17:39
Reklama

Zmiana nazwy Gminy Nowe Miasto Lubawskie – co warto wiedzieć?

Zmiana nazwy Gminy Nowe Miasto Lubawskie – co warto wiedzieć?

W związku ze zmianą nazwy gminy pojawiło się wiele obaw dotyczących dodatkowych formalności i kosztów. Jak jest naprawdę? Fakty są jednoznaczne – dla mieszkańców i przedsiębiorców ta zmiana nie wiąże się z żadnymi obowiązkami administracyjnymi.

Brak konieczności wymiany dokumentów – zmiana nazwy gminy nie oznacza zmiany adresów, dlatego dowody osobiste, prawa jazdy, paszporty czy inne dokumenty pozostają ważne. Nie ma również potrzeby aktualizacji danych w rejestrach.

Adresy i nazwy ulic bez zmian – nie zmieniamy nazw miejscowości ani ulic w gminie, co oznacza, że przedsiębiorcy, szkoły i instytucje nie muszą wymieniać pieczątek, szyldów czy tablic adresowych.

Urząd gminy nadal w tej samej lokalizacji – siedziba gminy pozostaje na ul. Podleśnej w Mszanowie, a wszelkie dane, takie jak NIP, REGON, numery telefonów czy adresy korespondencyjne, pozostają bez zmian.

Zmiana nazwy gminy to proces administracyjny, który nie wpływa na codzienne funkcjonowanie mieszkańców i lokalnych firm. Wszystkie sprawy urzędowe można załatwiać tak, jak dotychczas.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze