Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 23 lutego 2025 00:23
Reklama

Sklepiki ze wszystkim znikną z poczty. Frontman pomoże nam zrobić zakupy

Koniec z bazarkami na poczcie. Po zmianie oferta na półkach ma być dostosowana do potrzeb regionu. Do końca roku zmiany obejmą 2 tys. lokalizacji.
Sklepiki ze wszystkim znikną z poczty. Frontman pomoże nam zrobić zakupy

Autor: Poczta Polska

– Pracujemy nad zmianą asortymentu w naszych placówkach – zapowiedział w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej

Trwa już program pilotażowy.  

Do końca roku zmieni się wygląd placówek pocztowych

Dotychczas na poczcie można było kupić prawie wszystko, w tym także dewocjonalia i ręczniki, a nawet – jak pokazał w swoim reportażu TVN24 – produkty imitujące marki premium, np. torebki, firmy Gucci.

W grudniu ubiegłego roku Poczta Polska zapowiedziała zmiany. I ruszył program pilotażowy, który niebawem zostanie poszerzony.

– Pracujemy nad zmianą asortymentu. W tej chwili pilotaż jest realizowany w 20 lokalizacjach. Wkrótce obejmie 30. Obserwujemy go pod kątem rentowności i wyników sprzedaży, w podziale na regiony – powiedział Sebastian Mikosz, prezes PP.

A jego zastępca Piotr Szajczyk  dodał:  – Po zakończeniu pilotażu w 30 placówkach naszym celem jest wprowadzenie nowego standardu w 300 lokalizacjach w I kwartale 2025 roku. Do końca roku nowy wygląd powinien objąć 2 tys. placówek.

Inaczej będzie w miejscowościach bez galerii handlowych

Co kryje się pod zapowiedzianymi zmianami? Otóż w placówkach poczty pojawią się specjalne strefy tematyczne, a asortyment zostanie dostosowany do lokalnych potrzeb. W mniejszych miastach – jak zapowiada PP – ta oferta będzie bardziej zróżnicowana. Powodem jest ograniczony dostęp do galerii handlowych.

Co zatem trafi na półki? Produkty pocztowe (koperty, kartki, kartony), artykuły piśmiennicze, prasa i książki, artykuły dla dzieci, przekąski i napoje oraz różnego rodzaju produkty impulsowe. 

Nowością będzie wprowadzenie tzw. frontmana, który będzie polecał klientom produkty i pomagał w ich odnalezieniu.

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze